La Nit dels Museus

Una nit de portes obertes, al Museu i al Jardí Botànic, amb música, espectacles i visites guiades, totes gratuïtes.

MCNB Activitats La Nit dels Museus

MCNB
Dissabte 13 de maig de 2023
. Jornada de portes obertes, de 19 a 1 h
Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona:
. Brutiful, passis: 20 h / 21 h / 22 h / 23 h
Al Jardí Botànic de Barcelona:
. Visites guiades a la col·lecció de planta viva, torns: 19.30 h / 20.30 h / 21.30 h / 22.30 h
. Visita guiada al Gabient Salvador: 21 h
. "Música secreta", passis: 20 h / 21 h / 22 h / 23
6 hores
Tots els públics
Festa ciutadana
Portes obertes i activitats gratuïtes
Aforament limitat.
Per a la visites guiades de l'Associació d'Amics del Jardí Botànic de Barcelona, les reserves es realitzaran a les taquilles del Jardí Botànic, durant la jornada de portes obertes.
Per a la resta d'activitats, no hi ha reserva prèvia, reserves presencials fins a omplir l'aforament.

Una nit de portes obertes i espectacles al Museu i al Jardí Botànic. De 19 a 01 h.

Jardí Botànic de Barcelona
C. Dr. Font i Quer, 2, parc de Montjuïc

• També podeu fer un recorregut (restringit) de la col·lecció de planta viva del Jardí,  entre les taquilles i la plaça Polivalent i des d’aquesta fins a l’edifici de l’Institut Botànic, i també romandrà oberta la zona de l’estany.
    De 19 a 01 h
  • Visita al nou espai fotogràfic a l’Aula mediterrània, que engega amb l’exposició UNÍSONO de Diego Petrilli, fotografies de bellesa sobrenatural del parc natural de Collserola i del Jardí Botànic.
    De 19 a 01 h
  • Música secreta
    Una proposta envoltada de misteri: en algun lloc del Jardí trobareu una artista “secreta” que interpretarà les seves cançons en un format ben íntim i exclusiu.
    Passis (20′): 20 h, 21 h, 22 i 23 h

Pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum

• Brutiful
    Espectacle de dansa i dibuix que neix d’un projecte transdisciplinari de recerca i reflexió sobre les relacions i interaccions possibles entre moviment, dibuix i espai escènic, expressat a través de la llum i el so, com a acció per copsar un temps emocional.
    Dansa: Helena Lizari. Dibuix: Gabriel Schmitz
    Passis: 20 h, 21 h, 22 h i 23 h, al vestíbul del Museu