Memòria violeta

Una activitat que ens convida a descobrir la tasca científica, en l’àmbit de les ciències naturals, que diverses dones van realitzar al Museu entre 1917 i 1987, en el marc de l’exposició Imprescindibles.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Memòria violeta

Diumenge 14 de gener, diumenge 11 de febrer, dissabte 9 de març, dissabte 13 d'abril i diumenge 12 de maig
. 11 h
. 12.30 h
1 hora
Públic general. Infants a partir de 7 anys
Taller
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", quan estigui habilitat.
Important: és imprescindible arribar 15 minuts abans de l'inici de la sessió i confirmar la reserva a taquilles. Les places que no siguin confirmades seran posades a disposició del públic.

L’exposició Imprescindibles és el detonant d’aquesta proposta per a públic familiar que ens convida a investigar la tasca científica que diverses dones van realitzar al Museu entre 1917 i 1987.

Les històries de les treballadores Anna Foix, Josepa Mata, Sofía Gallego, Concepció Jorba i Carme Giménez ens permetran endinsar-nos en àmbits diversos de les ciències naturals com la paleontologia, la zoologia o la botànica, tot reproduint les tasques que van dur a terme i reparant la seva memòria, sovint oblidada.

Observació: es recomana visitar prèviament l’exposició temporal Imprescindibles.

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024