Visita'ns Com arribar

Als Jardins Botànics al Parc de Montjuïc

AVÍS: Us comuniquem que el 12 i 13 de novembre l’accés al Jardí Botànic Històric estarà tancat per tasques de manteniment. A partir del 14 de novembre s’obrirà l’accés  al Sot de la Masia i Plaça superior del Sot de l’Estany. Disculpeu les molèsties.

Jardí Botànic de Barcelona

Dr. Font i Quer, 2
E-mail: museuciencies@bcn.cat

Metro:

L1 (línea vermella) i L3 (línea verda). Parada Plaça Espanya
Des de la plaça Espanya cal caminar 2,5 km, uns 35 minuts, o agafar un autobús

Bus:

150: des de la parada plaça Espanya/Maria Cristina fins a la parada situada a l’av. de l’Estadi Olímpic (cal caminar 5-10 minuts fins al Jardí Botànic)
13: parada davant del Jardí
55: baixar a parada Viver Tres Pins (cal caminar 5-10 minuts fins al Jardí Botànic)
Bus turístic: ruta vermella, funciona del 15 d’abril al 25 de setembre

Cotxe:

l’aparcament més proper es troba al costat de l’entrada al Jardí

Funicular de Montjuïc:

connectat amb la les línies L3 i L2 del metro. Cal caminar 10-15 minuts fins al Jardí Botànic.

Avís important: el servei de Funicular de Montjuic romandrà tancat de manera temporal entre el 15 de novembre i 5 de desembre de 2017, ambdós inclosos, degut a feines de revisió tècnica i posada a punt de les instal·lacions. Durant les feines de revisió del Funicular, TMB posarà a disposició dels usuaris un servei especial d’autobús entre les parades de Paral·lel i Parc de Montjuïc, que funcionarà en els següents horaris:

Laborables de 7:30 a 20:00 h
Dissabtes i festius 9:00 a 20:00 h

Jardí Botànic Històric

AVÍS IMPORTANT: Us comuniquem que el Jardí Botànic Històric solament és obert l’accés al Sot de la Masia. La resta romandrà tancat fins a nou avís.

Avinguda dels Muntanyans s/n
E-mail: museuciencies@bcn.cat

Bus

150 (Estadi Olímpic de Montjuïc-MNAC)
55 (Museu Nacional-Museu Etnològic)

Metro

L1 i L3 plaça Espanya. A l’avinguda Maria Cristina pugeu per les escales mecàniques que van cap al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). L’entrada al Jardí es troba darrere l’aparcament del Museu, al costat de les escales mecàniques que envolten el monument a Francesc Ferrer i Guàrdia.

Cotxe

L’accés al Jardí amb cotxe es fa per l’avinguda dels Muntanyans, darrere l’aparcament del MNAC.