Cianotípia bàsica

Crearem les nostres impressions en blau cian, en un procediment des de la preparació de la solució fotosensible fins al revelat.

Jardí Botànic Històric Activitats Cianotípia bàsica

Jardí Botànic Històric
Dissabte 18 de maig de 2024
De 10 a 13.30 h
2 hores i 30 minuts
Adults
20 € per als socis i sòcies de l'AAJBB / 30 € per al públic general
Informació i reserves
A/e info@amicsjbb.org
Per WhatsApp al núm. 623027108 o al tel. 932564170, els dimarts i divendres, de 14.30 a 18.30 h (secretaria AAJBB)
Cal inscripció prèvia.
Aforament: 25 places.

Procediment centenari alternatiu de creació de fotografies sense càmera que crea impressions en blau cian.

En aquest taller aprendrem a crear les nostres cianotípies des de la preparació de la solució fotosensible, edició dels arxius digitals per a impressió en transparència, fins a l’exposició al sol, el revelat i la fixació del color.

Esperimentarem en diferents suports com paper d’aquarel·la, paper de revista i tela, utilitzant fotografies, plantes i flors.

Lloc: Jardí Botànic Històric.

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona

Més informació: cursos i tallers de l’AAJBB

• Des de 29-04-2024