La piuladissa de la primavera

Observarem i identificarem ocells amb el guiatge d’una persona experta en ornitologia.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La piuladissa de la primavera

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 4 de maig de 2024
De 18 a 19.30 h
1 hora i 30 minuts
Famílies (infants a partir de 7 anys)
Itinerari guiat, Taller
Activitat gratuïta
Activitat anul·lada
Informació i reserves
A/e activitatsmetropolitanes@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la reserva prèvia.

La inscripció s'obrirà 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat i es tancarà el divendres abans del dia de l'activitat, a les 13 h. A partir d'aquest moment no es podran acceptar més inscripcions, ja que el Servei d'Inscripció i Reserves estarà tancat i no podrà gestionar-les.
Només podeu considerar confirmada l'activitat si rebeu un correu de confirmació que us assegura que hi esteu inscrits i us informa del lloc i l'hora de trobada. És molt important que guardeu aquest correu per si cal ensenyar-lo als organitzadors en el moment de fer l'activitat.
Durant les activitats, es poden fer fotos generals per divulgar-les i difondre-les en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges, us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat per tenir-ho en consideració.

El Jardí Botànic de Barcelona ens permet observar una gran diversitat d’ocells però… com els observem? Com els identifiquem? Quines són les millors èpoques de l’any per fer-ho? Coneixerem els ocells que habiten el Jardí de la mà d’un ornitòleg.

A càrrec d’: UdICO, Unitat de Divulgació de la Ciència i els Ocells. Institut Català d’Ornitologia

Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic (a les 18 h)
Coordenades GPS: N. 41.36204159691088,   2.1576949081313392

Observacions: es recomana dur prismàtics

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Més informació: Agenda de l’AMB

Promotors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 18è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Calendari de les activitats del 18è cicle!

Consulteu la informació de les activitats del 18è cicle a la web de l’AMB

• Des de 03-05-2024