NiuViu: Un camí cap a l’interior. Et sumes al viatge?

Ens endinsarem dins del laberint dels òrgans del cos i també descobrirem com són les nostres emocions i sentiments. De la mà de la metgessa Alba Cabello. De 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Un camí cap a l’interior. Et sumes al viatge?

Dissabte 19 de febrer de 2022. Torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys. Aquesta activitat està especialment concebuda per la franja d'edat esmentada. Preguem que respecteu aquesta limitació d'edat per tal d'afavorir que els infants de les edats indicades puguin insciure-s'hi.
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà a partir del dilluns 7 de febrer.

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 5 nuclis familiars.

A través de les estacions de l’any observem canvis a la natura… Deu passar el mateix dins el nostre cos? De la mà de la metgessa Alba Cabello ens endinsarem dins el laberint dels òrgans i farem un viatge per les estacions per conèixer el nostre cos per dins.

Compartirem un camí de fora a dins seguint un camí traçat per la visió taoista. Passarem per les emocions, els sentiments, els estats interns en les diferents hores del dia i descobrirem la seva vinculació amb els nostres òrgans.

A quin color s’associa el fetge?
Quin és el gust del cor?
Per què quan estic trist em surten llàgrimes?
Quin so fan els ronyons?

Tot laberint és una espiral que ens condueix al centre, al tresor del nostre cos, a retrobar-nos amb nosaltres mateixos. En aquest NiuViu, juntes traçarem el mapa. Ens hi vols acompanyar?

Edats: de 3 a 6 anys

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència que es fa el tercer dissabte de mes.

Properes sessions:

• 19 de març, Ens expressem com animals?
  • 16 d’abril, Tot és suau? (dins la programació especial de Setmana Santa)
  • 21 de maig, Estampem la primavera!?
  • 18 de juny, Mar de peixos

• Des de 02-05-2024