La Nit dels Museus

Una nit de portes obertes a les tres seus del Museu. Visita les nostres exposicions i gaudeix de l’espectacle Impro Show Ciències Naturals, de la companyia Planeta Impro.

Museu de Ciències Naturals, Jardí Botànic i Centre Martorell Activitats La Nit dels Museus

Museu de Ciències Naturals, Jardí Botànic i Centre Martorell
Dissabte 18 de maig de 2024
La Nit dels Museus, jornada de portes obertes, de 19 h del 18 de maig a 1 h del 19 de maig.
Passis simultanis a les tres seus de l'espectacle Impro Show Ciències Naturals: 20 h, 21 h, 22 h i 23 h.
I, a partir de les 10 h, del dissabte 18 de maig, jornada de portes obertes amb motiu del Dia Internacional dels Museus.
6 hores
Públic general
Festa ciutadana
Gratuït
No hi ha reserva prèvia, reserves presencials fins a omplir l'aforament.

Torna la nit màgica dels museus que celebrarem a les nostres tres seus, amb una franja horària de portes obertes de 19 a 1 h. A més, celebrarem també el Dia Internacional del Museus, i a partir de les 10 h, també serà jornada de portes obertes el dissabte 18 de maig a les tres seus del Museu.

I, a més, durant La Nit del Museus hem programat l’espectacle d’improvisació Impro Show Ciències Naturals, a càrrec de la companyia Planeta Impro.
Una actriu, un actor, una bona dosi dʼhumor i infinits detonants relacionats amb les ciències naturals! Planeta Impro, companyia responsable del segon espectacle més vist a Catalunya en la temporada 22/23, es trasllada a les nostres seus per a dur a terme les seves cèlebres improvisacions teatrals, en un diàleg amb el patrimoni i les exposicions.

Observacions: enguany la Nit dels Museus coincideix amb el Dia Internacional dels Museus, de manera que l’accés a les tres seus serà gratuït durant tota la jornada, a partir de les 10 h, però amb les següents limitacions per les tasques de muntatge de les activitats:

• Al Museu i al Centre Matorell d’Exposicions, de 18.30 a 19 h, es tancarà l’accés als visitants.
  • Al Jardí Botànic de Barcelona, entre les 18 i les 19 h, es desatjollarà el públic i, per tant, tampoc no s’hi podrà accedir.

A partir de les 19 h, ja en el marc de la Nit dels Museus, l’accés tornarà a obrir-se a les tres seus fins a les 1 h.

Pl. Leonardo da Vinci, 4-5, parc del Fòrum

• Espectacle Impro Show Ciències Naturals
    Zona del chillout visual
    Passis: 20 h, 21 h, 22 h i 23 h

Jardí Botànic de Barcelona
C. Dr. Font i Quer, 2, parc de Montjuïc

• Impro Show Ciències Naturals
    Zona de l’estany
    Passis: 20 h, 21 h, 22 h i 23 h
    Durada: 20-30 minuts
  • Visites guiades a càrrec de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona: sortida a taquilles, a les 19.30, 20.30 i 21.30 h

Centre Martorell d’Exposicions
Passeig Picasso, 9, parc de la Ciutadella

• Impro Show Ciències Naturals
    Passis: 20 h (a Wow), 21 h (a Wow), 22 h (a Natura o Cultura?) i 23 (a Natura o Cultura?)

#NitdelsMuseusBCN

Esdeveniment cultural de caràcter internacional on les institucions museístiques obren les seves portes durant part de la nit, oferint la visita de les seves exposicions, la participació en activitats, i gaudir d’espectacles diversos per a l’ocasió. Aquest esdeveniment global va començar a Berlín al 1997 i avui se celebra a més de 120 ciutats europees i a la resta del món.

Activitats emmarcades dins de la celebració del Dia Internacional dels Museus, amb motiu de la qual el dissabte 18 de maig serà jornada de portes obertes.

Seguir

• Des de 17-05-2024