Visita guiada a Som Natura

Una visita pensada pels veïns i veïnes del Besòs i el Maresme a l’exposició temporal del Museu. Cicle Reivindica’t 2019.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita guiada a Som Natura

Dimecres 24 d'abril de 2019
De 18 a 20 h
2 hores
Veïns i veïnes del barri del Besòs i el Maresme (districte de Sant Martí)
Itinerari guiat
Gratuït
Places exhaurides
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 9 a 13 h)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer reserva prèvia mitjançant l'enllaç superior. Si a l'hora que començarà l'activitat hi ha places disponibles es pot fer la reserva a taquilles del Museu.

Aforament: 25 places.

L’exposició temporal Som Natura us convida a fer un recorregut en set àmbits amb l’objectiu que les persones surtin de l’exposició  commogudes per la bellesa i la sensació de benestar que ens aporta la natura. La biodiversitat és una riquesa de primer ordre per al país.  Alhora és possible actuar personalment i, sobretot de manera col·lectiva, tal i com l’última part de l’exposició ens suggereix.

Aquesta xerrada s’inclou en la programació del Cicle Reivindica’t 2019. El Cicle vol posar de relleu injustícies o temàtiques d’interès social, des de la vessant reivindicativa i amb la col·laboració d’equipaments i entitats del Besòs-Maresme.

El Museu inclou també en aquest Cicle les activitats següents:

Club dels llunàtics i llunàtiques. Tertúlia: Ciència oberta per a una societat del coneixement
Dijous 11/04/2019, de 19 a 20.30 h, al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)

Tarda de cinema i… natura! Visita a l’exposició temporal i projecció de curtmetratges sobre medi ambient
Dissabte 27/04/2019, de 18 a 19.30 h, al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024