Niu de Ciència familiar

Espai d’experimentació i descoberta per a infants de 0 a 6 anys on, de manera lúdica, posaran en marxa el procés d’investigació sobre les curiositats de la natura.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Niu de Ciència familiar

Caps de setmana i festius
Dissabtes, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h
Diumenges i festius, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h / 16 h / 16.45 h / 17.30 h / 18.15 h
30 minuts
Infants fins a 6 anys, acompanyats d'una persona adulta
Espai de descoberta
Activitat gratuïta
No hi ha reserva prèvia. La reserva cal fer-la presencialment, a taquilles del Museu, el mateix dia de l'activitat.
L'infant haurà d'anar acompanyant d'una persona adulta.
Aforament: 10 infants més 10 adults acompanyants.

Un espai per experimentar amb materials suggeridors de la natura destinat als infants de fins a 6 anys. L’objectiu d’aquesta activitat de descoberta és provocar, de manera espontània, el sorgiment d’hipòtesis, idees i dubtes que donen valor al procés d’investigació. La finalitat és trencar amb la idea de preguntes de resposta única per així introduir la metodologia científica que ajudarà a interactuar positivament a infants i adults en el procés d’investigació.

Lloc: vestíbul del Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum)

El Niu de Ciència familiar forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024