Jugatecambiental del Jardí Botànic

Un espai lúdic per a les famílies, amb tallers i itineraris guiats oferts pels voluntaris de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Jugatecambiental del Jardí Botànic

Jardí Botànic de Barcelona
Primers diumenges de mes, del 7 de gener al 7 de juliol, i del 1 de setembre al 1 de desembre de 2024
D'11.30 a 13.30 h
2 hores
Famílies
Joc
Activitat gratuïta
No hi ha inscripció prèvia. La reserva de l'activitat es realitza de manera presencial el mateix dia de l'activitat.

Més informació: a la secretaria de l'AAJBB, al tel. 932564170, dilluns i dimecres de 9 a 13 h i, divendres, de 15.30 a 19.30 h, o bé, a l'a/e info@amicsjbb.org.

Un espai d’activitat lliure i també de dirigida, destinat al públic familiar per passar un matí engrescador. Hi trobareu un espai de joc lliure per divertir-vos i explorar, tallers guiats per educadors/es i itineraris guiats relacionats amb el mediambient, les plantes i el Jardí.

Aquesta activitat forma part del cicle de les Jugatecambientals que es desenvolupen als parcs i les platges metropolitanes, sempre amb la mirada posada en la millora social i mediambiental del nostre entorn

Programa d’activitats dirigides, diumenges:

7 de gener, Collage amb fulles seques
4 de febrer, Màscares de fullets
3 de març, Pintem llavors. Pintem amb els colors que ens dona la natura.
7 d’abril, Els ocells. Fem menjadores. Fem menjadores per a ocells reutilitzant materials.

Diumenge 21 d’abril, d’11.30 a 13.30 h i de 14.30 a 18 h, programació extraordinària amb motiu de la Festa de celebració del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona. Paleta de colors, punts de llibre. Descobrim la paleta de colors que ens ofereix la natura al Jardí Botànic de Barcelona i fem punts de llibre.

5 de maig, Fem planter: un hort al balcó. Preparem un planter amb diferents llavors per al balcó de casa.
2 de juny, Bombes de llavors. Fem bombes de llavors amb una tècnica de plantació japonesa.
7 de juliol, Taller de papallones. Descobrirem com són les papallones a través d’un taller molt divertit!
1 de setembre, Bolets de tardor. Papiroflèxia
6 d’octubre, Decorem amb castanyes
3 de novembre, Garlandes amb fruita seca
1 de desembre, Tions de Nadal