Magalí Datzira, música en directe

Ens presentaran el disc “Des de la cuina”, amb una veu personalíssima, amb base de jazz però amb fusions des del funk al pop electrònic. Dins del programa de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Magalí Datzira, música en directe

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 21 d'abril de 2024
De 19 a 20.15 h
1 hora i 30 minuts
Públic general
Art escènica
Activitat gratuïta
Activitat amb aforament limitat. No hi ha reserva prèvia. La reserva serà presencial per ordre d'arribada.

Amb el llançament del seu primer disc en solitari (“Des de la cuina”), Magalí Datzira es confirma com una de les artistes més especials de casa nostra. Una artista única, lliure i inclassificable.

Nascuda el 1997, Magalí Datzira és una jove contrabaixista, cantant i compositora barcelonina. Amb llarga experiència als escenaris, defensa una proposta amb segell personal que es basa en el jazz però beu d’influències diverses, del funk al pop electrònic, dels sons més intimistes i mediterranis als ritmes urbans.

Com a cloenda de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona i acompanyada per Iscle Datzira al saxo i teclats, David Gimeno a la bateria i Vernat a la guitarra, ens presentarà “Des de la cuina”, un disc produït i enregistrat en primera persona i que es pot llegir com un compendi de moments viscuts i d’experiències recents. Amb una sonoritat principalment acústica, inclou temes en catlà, castellà, anglès, italià, portuguès i peces instrumentals. Un disc enregistrat en contextos diversos però sempre amb la calidesa i la proximitat com a elements clau. I on els textos que escriu la Magalí ens descobreixen una veu personalíssima de gran sensibilitat.

Lloc: plaça Polivalent, Jardí Botànic de Barcelona

Activitat programada dins de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona

Organitza: Jardí Botànic de Barcelona · Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Col·laboren: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona