Monòleg naturalista, amb Godai Garcia

Un monòleg sobre la natura, els éssers humans i tot allò que, malauradament, es posi entremig. Dins del programa de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Monòleg naturalista, amb Godai Garcia

Jardí Botànic de Barcelona
Diumenge 21 d'abril de 2024
De 18 a 18.45 h
Per a majors de 12 anys
Art escènica
Activitat gratuïta
Activitat amb aforament limitat. No hi ha reserva prèvia. La reserva serà presencial per ordre d'arribada.

Godai Garcia és actor, còmic d’stand-up i gran plantador d’espinacs. Amb “Monòleg naturalista” ens parlarà sobre la natura, els éssers humans i tot allò que, malauradament, es posi entremig.

La botànica és una de les seves debilitats. Així ho demostra “Les coses que creixen”, la seva sèrie de divulgació de la natura que inclou un creixent grap de vídeos curts que expliquen la flora d’una manera divertida i descarada.

Godai Garcia actua, de manera recurrent, en els espais més importants de comèdia del país, com El Soterrani, Comedy Gold o els festivals de renom Cruïlla Comedy, LoMemeFest, Emergent i Festival Protesta, entre d’altres. Ha col·laborat periòdicament en programes de televisió (APM, FAQS, Zona Franca) i ràdio (La Tarda de Catalunya Ràdio, Versió RAC 1 i Matina Codina). Acumula més de 150 monòlegs en els últims cinc anys, i ha actuat arreu del territori català, on s’ha fet un espai com a portaveu de la Catalunya rural.

Lloc: plaça de les Àrides i plaça dels Voluntaris, Jardí Botànic de Barcelona

Activitat programada dins de la Festa del 25è aniversari del Jardí Botànic de Barcelona

Organitza: Jardí Botànic de Barcelona · Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Col·laboren: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona i Àrea Metropolitana de Barcelona