Parc de Can Lluc Activitats

Gastronomia Km. 0

Voleu saber per què és tan bona la cirera del Baix Llobregat? Visitarem els camps de cireres acompanyats d’un pagès coneixedor d’aquest cultiu, a qui les persones interessades podran comprar cireres. Participarem en un tast sensorial de varietats de cirera i en coneixerem la història, les curiositats i les utilitats a la cuina.

Il·lustració de La Casa de Carlota (Àrea Metropolitana de Barcelona).

Punt de trobada: Pista del parc de Can Lluc. Accés al parc de Can Lluc des de l’av. de l’Onze de Setembre, s/n, Santa Coloma de Cervelló

Coordenades: N41.369619, E2.017719

Col·labora: Ajuntament de Santa Coloma de Cervelló

Participen: Josep Pascual i Cristina Roig

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Parc de Can Lluc
Diumenge 3 de juny de 2018
De 10 a 12.30 h
2 h i 30 minuts
Públic familiar (totes les edats)
Itinerari guiat, Taller
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.