Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

Visita el Museu amb el conservador

Matèria: Els 7 secrets dels minerals

Coneixereu, d’una forma amena, els principals aspectes sobre els minerals: l’origen, les principals propietats, l’extracció a través de la mineria per fer-ne multitud d’aplicacions industrials i tecnològiques.

Aquests aspectes els destacarem en 7 punts o conceptes bàsics, com a fil conductor, i per facilitar la comprensió.

A càrrec de Marc Campeny, conservador de mineralogia del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Imatge de Duccio Malagamba.

Aquest recorregut temàtic s’emmarca dins del cicle de Visites temàtiques a l’exposició de referència Planeta Vida.

És un viatge a l’interior del Museu, on un conservador/a de l’àrea científica del Museu explica quin és el patrimoni i la feina que hi ha darrere de les vitrines.

Aquestes visites es duen a terme el 2n diumenge de cada mes (tret dels mesos de juliol i agost), de 12 a 13 h.

Properes sessions del Cicle:

10-06-2018, Els cordats: quins són i d’on vénen?, a càrrec de Javier Quesada (conservador de cordats) i José Carrillo (preparador de zoologia)

09-09-2018, Immersió al cor de les roques, a càrrec de Yael Díaz Acha (conservadora de petrologia)

14-10-2018, Evolució de la flora, a càrrec de David Bertran (conservador de col·leccions botàniques)

11-11-2018, La petita fauna hipogea: fòssils vivents, a càrrec de Glòria Masó (conservadora d’artròpodes)

Diumenge 13 de maig de 2018
De 12 a 13 h
1 hora
Públic general, a partir de 10 anys
Itinerari guiat
Activitat gratuïta inclosa dins del preu de l'entrada a l'exposició de referència, Planeta Vida
Places limitades (25 persones). La reserva es fa presencialment el mateix dia de l'activitat, a les taquilles del Museu Blau.