Visita el Museu amb la conservadora

Descobrirem com treballa un geòleg per poder analitzar i classificar les mostres de les roques. A càrrec de Yael Díaz Acha, conservadora de petrologia.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita el Museu amb la conservadora

Diumenge 9 de setembre de 2018
De 12 a 13 h
1 hora
Públic general, a partir de 10 anys
Itinerari guiat
Activitat gratuïta inclosa dins del preu de l'entrada a l'exposició de referència, Planeta Vida
Places limitades (25 persones). La reserva es fa presencialment el mateix dia de l'activitat, a les taquilles del Museu.

Matèria: Immersió al cor de les roques

Coneixerem la diferència entre una roca i un mineral i aprendrem com es formen.
Descobrirem com un geòleg com pot abastar el coneixement d’aquesta ciència a través de l’estudi bibliogràfic, de camp i de gabinet. Explorarem el cor de les roques a través de mostres de mà i de les seves làmines primes.

A càrrec de Yael Díaz Acha, conservadora de petrologia del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Imatge de Mariano Herrera.

Aquest recorregut temàtic s’emmarca dins del cicle de Visites temàtiques a l’exposició de referència Planeta Vida.

És un viatge a l’interior del Museu, on un conservador/a de l’àrea científica del Museu explica quin és el patrimoni i la feina que hi ha darrere de les vitrines.

Aquestes visites es duen a terme el 2n diumenge de cada mes (tret dels mesos de juliol i agost), de 12 a 13 h.

Properes sessions del Cicle:

14-10-2018, Evolució de la flora, a càrrec de David Bertran (conservador de col·leccions botàniques)

11-11-2018, La petita fauna hipogea: fòssils vivents, a càrrec de Glòria Masó (conservadora d’artròpodes)

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024