NiuViu: Estampem la primavera?

És possible que puguem pintar amb les plantes? Aprendrem la tècnica hapa-zome d’estampació de plantes tintòries en bossetes de lli. A càrrec de Montserrat Catalán. De 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Estampem la primavera?

Dissabte 21 de maig de 2022. Torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys. Aquesta activitat està especialment concebuda per la franja d'edat esmentada. Preguem que respecteu aquesta limitació d'edat per tal d'afavorir que els infants de les edats indicades puguin insciure-s'hi.
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà a partir del dilluns 9 de maig.

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 5 nuclis familiars.

Quants colors hi ha a la natura? D’on surten els colors? És possible que puguem pintar amb les plantes?

De la mà de la Montserrat Catalán, descobrirem un món de colors, el de les plantes tintòries! Veurem quins colors podem extreure, quins es creen, quins es combinen i acabarem aprenent la tècnica hapa-zome que consisteix en estampar plantes tintòries damunt de bossetes de lli.

Edats: de 3 a 6 anys

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques que es fa el tercer dissabte de mes, i que forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació

Properes sessions del NiuViu:

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024