Tarda de cinema i… natura!

Visita l’exposició temporal Som Natura i, a continuació, gaudeix del documental Jane, entorn la figura de la coneguda primatòloga Jane Goodall.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Tarda de cinema i… natura!

Dissabte 23 de març de 2019
. Visita de l'exposició "Som Natura", a qualsevol horari, anterior a la presentació i projecció de la pel·lícula
. De 18 a 19.30 h, presentació i projecció de "Jane"
1 hora i 30 minuts
Públic a partir de 12 anys
Cinema, Exposició
Activitats gratuïtes incloses amb el preu de l'entrada a l'exposició temporal Som Natura o amb l'entrada d'una sessió anterior de "Tarda de cinema i... natura".
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Es recomana fer reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

El pagament es realitzarà el mateix dia de l'activitat a taquilles.

Aforament màxim: 130 persones.

Guarda la teva entrada per si vols assistir gratuïtament a properes sessions.

Aquesta proposta combina la visita a l’exposició temporal i el visionat d’una pel·lícula.

. Visita a l’exposició Som Natura.
A qualsevol horari anterior a la presentació i projecció de la pel·lícula (no obstant això, l’exposició romandrà oberta fins a les 20 h).

. 18 h. Presentació i projecció de Jane:
Direcció i guió: Brett Morgen
Música: Philip Glass
Fotografia: Ellen Kuras
Durada: 90 minuts
Any: 2017

Amb la utilització de gran quantitat de material inèdit, aquest documental se centra en les investigacions de la coneguda primatòloga Jane Goodall, la seva feina de camp, la relació amb el seu marit i càmera Hugo van Lawick i els ximpanzés que van ser objecte del seu estudi.

La pel·lícula ha rebut diversos premis, entre els quals, el de millor documental (National Board of Review, 2017) i la nominació a millor documental (BAFTA, 2017).

Programació a càrrec de FICMA (Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient).

Presenta: Jordi Serrallonga, arqueòleg, naturalista i explorador.

• Des de 28-04-2024
  • Fins a 28-04-2024