Tarda de cinema i… natura!

Visita l’exposició temporal Som Natura i, a continuació, gaudeix de la pel·lícula El viatge de l’Unai.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Tarda de cinema i… natura!

Dissabte 26 de gener de 2019
. Visita de l'exposició "Som Natura", a qualsevol horari, anterior a la presentació i projecció de la pel·lícula
. De 18 a 19.40 h, presentació i projecció de la pel·lícula "El viatge de l'Unai".
1 hora i 40 minuts
Famílies
Cinema, Exposició
Activitats gratuïtes incloses amb el preu de l'entrada a l'exposició temporal Som Natura.
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Es recomana fer reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

El pagament es realitzarà el mateix dia de l'activitat a taquilles.

Aforament màxim: 130 persones.

Aquesta proposta combina la visita a l’exposició temporal i el visionat d’una pel·lícula.

. Visita a l’exposició Som Natura.
A qualsevol horari, anterior a la presentació i projecció de la pel·lícula.

. 18 h. Presentació i projecció de la pel·lícula: El viatge de l’Unai
Director: Andoni Canela
Any: 2016
Durada: 70 minuts
Versió: castellà

La història d’un nen de deu anys, l’Unai, i la seva família en un viatge extraordinari al voltant del món. El pare, fotògraf de natura, té la missió de buscar set animals emblemàtics per fotografiar-los i mostrar la delicada situació en què es troben. Durant més d’un any, l’Unai segueix les passes del pare compartint amb la seva germana i la mare unes experiències vitals úniques que transmeten un amor incondicional per la natura. Llops, elefants, pumes, bisons, pingüins, calaus i cocodrils són els protagonistes d’un viatge apassionant per tots els continents.

Activitat entorn l’exposició Som Natura, que es fa regularment el quart dissabte de mes, de gener a abril de 2019.

Programació a càrrec de FICMA (Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient).

Presenta: Jordi Serrallonga, arqueòleg, naturalista i explorador.

• Des de 30-04-2024
  • Fins a 30-04-2024