Aconseguir que el nostre bonsai visqui

Tercera sessió del curs, on tractarem la tècnica per al desenvolupament del bonsai.

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Aconseguir que el nostre bonsai visqui

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 22 d'abril de 2017
De 10 a 13 h
3 hores
Públic general, a partir de 18 anys
Curs
Gratuït per als alumnes que van fer la primera i/o la segona part del curs. En cas contrari, 15 € per als socis i 30 € per al públic general.
Informació i reserves
A/e info@amicsjbb.org
Tel. 932564170, dimarts i divendres, de 16 a 20 h (secretaria AAJBB)
El grup serà, màxim, de 25 persones.

Tercera part d’aquest curs de llarg durada. Us recordem Les tres parts del curs:

1. 05-11-2016. Aprendrem la tècnica de convertir una planta de viver (generalment, un arbre) en un bonsai
  2. 04-03-2017. Coneixerem com trasplantar aquest nou bonsai, que haurem cuidat a casa.
  3. 22-04-2017. Farem un seguiment del seu desenvolupament.

En aquesta tercera part, aprendrem tècniques per seguir el desenvolupament del bonsai i fer que tingui un creixement harmònic.

No és necessari haver fet les parts anteriors d’aquest curs. En cas de participar per primera vegada donarem un planta de bonsai per pràcticar la tècnica.

A càrrec de: Juanjo Pardo, responsable de la Col·lecció de bonsai del Jardí Botànic de Barcelona.

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona (c. Dr. Font i Quer, 2 · Parc de Montjuïc · Barcelona)

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Jardí Botànic de Barcelona

2017-02-25_curs_bonsai_interior