Entre llums i ombres

Projectarem ombres i ens inspirarem en els seus contorns per tal de crear, amb el nostre propi traç, formes de vida i paisatges. Programació de Nadal

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Entre llums i ombres

Del 22 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021 (consulteu quins dies, a continuació)
. Desembre 2020: dimarts 22, dimecres 23, diumenge 27, dimarts 29 i dimecres 30
. Gener 2021: dissabte 2, diumenge 3 i dijous 7
2 torns, amb horaris de començament a les 16.15 h / 17.15 h
45 minuts
Tots els públics, recomanada als infants a partir de 4 anys
Activitat gratuïta
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

Per fer l'activitat, serà necessari l'ús d'un dispositiu mòbil personal per il•luminar el material natural.

Cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Quines formes naturals t’evoquen les ombres? Què hi veus a les ombres? A vegades, mires una ombra i et recorda un ocell, un llangardaix, un arbre o, potser, el fons marí.

I si projectem ombres i ens inspirem en els seus contorns? Deixem anar la imaginació i creem formes de vida o, fins i tot, paisatges que completen les ombres amb la intervenció del nostre traç.

Observacions: cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA