Museum Quiz familiar

Edició nadalenca del trivial per equips, ara, en format familiar, amb preguntes relacionades amb els museus organitzadors CCCB, MAC, MMB i MCNB. Programació de Nadal

Al MMB i al CCCB Activitats Museum Quiz familiar

Al MMB i al CCCB
Diumenge 27 de desembre de 2020 i diumenge 3 de gener de 2021
. Diumenge 27 de desembre, d'11.30 a 13 h, al Museu Marítim de Barcelona (MMB)
. Diumenge 3 de gener, d'11.30 a 13 h, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB)
1 hora i 30 minuts
Famílies
Joc
Activitat gratuïta
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Cal fer la reserva prèvia, a la data corresponent, via els enllaços següents:

Reserva pel diumenge 27 de desembre • Museu Marítim de Barcelona: Cliqueu aquí

Reserva pel diumenge 3 de gener • Centre de Cultura Contemporània de Barcelona: Cliqueu aquí

El Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), el Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB) i el Museu Marítim de Barcelona (MM), ens tornem a unir aquest Nadal per presentar una nova edició del joc de preguntes i respostes on les famílies juguen en equip per tal de posar a provar els seus coneixements.

Es pot participar en una de les dues sessions on s’hauran de contestar preguntes relacionades amb els museus organitzadors. Les sessions comptaran amb un dinamitzador que s’encarregarà de conduir-les i fer passar una bona estona a totes les famílies participants.

L’equip-família guanyadora gaudirà d’un lot sorpresa!

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores CANCEL·LADA

. Entre llums i ombres CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA