El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls

Complementarem ciència i literatura per tal d’inspirar-nos per dur a terme una creació relacionada amb les flors i els pol·linitzadors. Programació de Nadal

Jardí Botànic de Barcelona Activitats El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls

Jardí Botànic de Barcelona
Dimarts 22 i 29 de desembre de 2021 i, 5 de gener de 2021
De 12 a 13.30 h
1 hora i 30 minuts
Famílies amb infants de 4 a 7 anys
Conte
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Cal fer la reserva prèvia via l'enllaç de "Reserva d'entrades", quan estigui habilitat.

Una proposta familiar on ciència i literatura es complementen. A partir de tres històries fantàstiques i de personatges ben diversos, ens inspirarem per acabar creant flors i pol·linitzadors ben seductors. També compartirem una bona estona de lectura en família.

Activitat entorn l’exposició temporal “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc“. És molt recomanable visitar l’exposició temporal prèviament a la realització de l’activitat.

Espai: l’activitat es realitza al prat de davant l’Institut Botànic de Barcelona, situat dins del Jardí Botànic. Cal tenir en compte que, des de l’accés al Jardí fins a l’espai indicat hi ha un recorregut d’uns 15 minuts.

Imatge d’spirit111.

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores

. Entre llums i ombres CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA

. De flor en flor. La seducció vegetal