Un Niu d’històries!

Quins relats s’amaguen darrera dels materials naturals? Us proposem crear històries a partir de diversos elements del bosc. Deixem volar la imaginació? Programació de Nadal

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Un Niu d’històries!

Del 22 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021 (consulteu quins dies, a continuació)
. Desembre 2020: dimarts 22, dimecres 23, dijous 24, diumenge 27, dimarts 29, dimecres 30 i dijous 31
. Gener 2021: dissabte 2, diumenge 3, dimarts 5 i dijous 7
4 torns, amb horaris de començament a les 11 h / 11.45 h / 12 h / 13.15 h
30 minuts
Famílies amb infants de 4 a 6 anys
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

Us convidem a entrar al Niu de Ciència. Començarem explicant-vos una petita història relacionada amb el bosc. Tot seguit, us proposarem que vosaltres creeu el vostre relat amb l’ajuda dels diferents materials naturals que tindreu a l’abast.

Observacions: cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Imatge d’Anrita1705.

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores CANCEL·LADA

. Entre llums i ombres CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA