Natura de prop – Diversitat d’abelles

Amb l’ajut de diferents instruments òptics observarem, de ben a prop, el món de les abelles. Programació de Nadal

Jardí Botànic de Barcelona Activitats Natura de prop – Diversitat d’abelles

Jardí Botànic de Barcelona
Del 24 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021 (consulteu quins dies, a continuació)
. Desembre 2020: dijous 24, diumenge 27 i dijous 31
. Gener 2021: diumenge 3 i dijous 7
4 torns, amb horaris de començament a les 11 h / 11.45 h / 12 h / 13.15 h
30 minuts
Públic general, infants a partir de 7 anys
Espai de descoberta
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada al Jardí Botànic de Barcelona
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Inscripcions presencials, el mateix dia de l'activitat, a l'entrada de l'exposició temporal "Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc", a partir de les 10 h, coincidint amb l'obertura del Jardí Botànic de Barcelona.

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem al món de les abelles. Les observarem de ben a prop i ens plantejarem preguntes que ens ajudaran a descobrir aquest món.

Activitat entorn l’exposició temporal “Més que abelles. Pol·linitzadors i flors, la vida en joc“. És recomanable visitar l’exposició temporal prèviament a la realització de l’activitat.

Observacions: cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Espai: l’activitat es realitza a l’Aula de descoberta, a l’Institut Botànic de Barcelona, situat dins del Jardí Botànic. Cal tenir en compte que, des de l’accés al Jardí fins a l’espai indicat hi ha un recorregut d’uns 15 minuts.

Imatge de Thisabled.

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. De flor en flor. La seducció vegetal