Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores

Observarem elements vegetals, mitjançant instruments òptics, relacionats amb l’exposició temporal “Vampirs al Fòrum” i l’obra de Perucho. Programació de Nadal

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Natura de prop – Vampirs i Perucho. Alls, verdolagues i plantes carnívores

Del 22 de desembre de 2020 al 7 de gener de 2021 (consulteu quins dies, a continuació)
. Desembre 2020: dimarts 22, dimecres 23, dijous 24, dimarts 29, dimecres 30 i dijous 31
. Gener 2021: dimarts 5 i dijous 7
4 torns, amb horaris de començament a les 11 h / 11.45 h / 12 h / 13.15 h
30 minuts
Públic general, infants a partir de 7 anys
Taller
Activitat gratuïta
Activitat cancel·lada
Aquesta activitat ha estat cancel·lada seguint el protocol de les mesures sanitàries contra la Covid-19 establertes per Nadal.

Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

Com hi veiem a ull nu? I si utilitzem algun instrument d’observació?

De la mà de diferents instruments òptics ens aproparem a elements de la natura. Els observarem i ens fixarem en detalls que ens ajudaran a fer-nos preguntes i descobertes.

En aquesta ocasió, ens aproparem a Perucho i la seva obra “Històries naturals”. Observarem els vegetals protagonistes d’aquesta novel·la, com els alls, les verdolagues i les plantes carnívores. Ciència amb un toc de màgia…

Activitat entorn l’exposició temporal “Vampirs al Fòrum!“, per cel·lebrar l’Any Perucho.
Altres activitats del Museu programades entorn l’exposició temporal: El Club dels llunàtics i llunàtiques (17 de desembre) i  Perucho Breakout.

Observacions: cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat i el seu joc de materials, els quals es desinfectaran després de cada ús.

Activitat emmarcada dins de la programació de Nadal 2020. A continuació, altres activitats de la nostra programació nadalenca.

Al Museu de Ciències Naturals de Barcelona (parc del Fòrum):

. Un Niu d’històries! CANCEL·LADA

. Entre llums i ombres CANCEL·LADA

. Visita guiada al Terrat Viu CANCEL·LADA

. Perucho Breakout

. Museum Quiz familiar CANCEL·LADA

Al Jardí Botànic de Barcelona (parc de Montjuïc):

. El jardí d’històries menudes. Contes per obrir bé els ulls CANCEL·LADA

. Natura de prop – Diversitat d’abelles CANCEL·LADA