Fem caixes niu

Aprendrem la importància d’aquests habitacles, com s’elaboren, on s’han d’ubicar i com es fa el seu seguiment.

Jardí Botànic Històric Activitats Fem caixes niu

Jardí Botànic Històric
Dissabte 7 de novembre de 2020
De 10 a 13.30 h
3 hores i 30 minuts
Adults
10 € per a socis i sòcies de l'AAJBB i 15 € per al públic general
Activitat cancel·lada
Cal la inscripció prèvia a l'adreça electrònica info@amicsjbb.org o al tel. 932564170 (dimarts i divendres, de 16 a 20 h).
Una vegada rebuda la vostra petició us confirmarem la vostra inscripció i la forma de pagament.

Aforament limitat a 10 participants.

En aplicació de les noves mesures davant l'augment de contagis de la Covid-19, aquesta activitat es cancel·la

Aprendrem a fer caixes niu, quins són els animals que les habiten, els diferents tipus, com han de ser les dels ratpenats, com s’han de penjar. I coneixerem la importància de la seva ubicació i seguiment.

A càrrec de Pere Vives, biòleg i president de l’Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona.

Lloc: Masia del Jardí Botànic Històric, av. dels Muntanyans, s/n (darrere de l’aparcament del Museu Nacional d’Art de Catalunya)

Observacions: cada participant construirà i s’endurà una caixa niu pel seu jardí.

Organitza: Associació d’Amics del Jardí Botànic de Barcelona (AAJBB)

Col·labora: Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Totes les activitats de l’AAJBB

• Des de 26-04-2024