Jardí Botànic de Barcelona Activitats

La piuladissa de la tardor

Visitar el Jardí Botànic de Barcelona de la mà d’un expert ornitòleg és una oportunitat que no podeu deixar escapar si esteu interessats en l’observació dels ocells que hi habiten a la tardor i voleu aprendre a identificar-los.

Observacions: porteu prismàtics si en teniu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer del Dr. Font i Quer, 2-4, Barcelona.
Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic.

A càrrec d‘UdiCO-Institut Català d’Ornitologia.

Col·labora: Ajuntament de Barcelona.

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 14è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 17 d'octubre de 2020
De 19 a 20.30 h
1 hora i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 7 anys)
Itinerari guiat
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h)
Cal fer reserva prèvia. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.