La piuladissa de la tardor

Una oportunitat per passejar pel Jardí Botànic i aprendre a identificar els diferents ocells que hi habiten. Si podeu porteu prismàtics!

Jardí Botànic de Barcelona Activitats La piuladissa de la tardor

Jardí Botànic de Barcelona
Dissabte 17 d'octubre de 2020
De 18 a 19.30 h
1 hora i 30 minuts
Públic familiar (infants a partir de 7 anys)
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (de dl. a dv., de 9 a 13 h)
Cal fer reserva prèvia. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de l'activitat.

L'aforament màxim és de 10 persones (participants i educador/a).

Visitar el Jardí Botànic de Barcelona de la mà d’un expert ornitòleg és una oportunitat que no podeu deixar escapar si esteu interessats en l’observació dels ocells que hi habiten a la tardor i voleu aprendre a identificar-los.

Observacions: porteu prismàtics si en teniu.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Jardí Botànic de Barcelona, carrer del Dr. Font i Quer, 2-4, Barcelona.
Punt de trobada: taquilles del Jardí Botànic.

A càrrec d‘ICO-Institut Català d’Ornitologia.

Col·labora: Ajuntament de Barcelona.

Organitzadors: Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 15è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

El Calendari de les activitats programades del Cicle ha sofert nombroses modificacions a causa de la crisi sanitària provocada per la Covid-19. Podeu fer la consulta actualitzada al següent enllaç: Consulta actualitzada de totes les activitats del Cicle

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 26-04-2024
  • Fins a 26-04-2024