Descobriu qui viu a Can Ginestar

Gaudirem d’un bosc mediterrani enmig de la ciutat i assistirem a un taller d’anellament científic d’ocells.

Parc de Can Ginestar Activitats Descobriu qui viu a Can Ginestar

Parc de Can Ginestar
Dissabte 19 de maig de 2018
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Itinerari guiat, Taller
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

El parc de Can Ginestar amaga un petit tresor, un reducte de bosc mediterrani al municipi de Viladecans. En coneixerem la flora i la fauna amb un taller d’anellament científic d’ocells

Imatge de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Punt de trobada: Entrada del parc de Can Ginestar, del c. del Pi cantonada amb c. del Roure, Viladecans

Coordenades: N41.322152, E2.012087

Col·labora: Ajuntament de Viladecans

Participa: Galanthus

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 26-04-2024
  • Fins a 26-04-2024