Contaminació odorífera al Fòrum

Participa en la identificació d’olors al teu barri, dins del projecte D-Noses, per tal de millorar el teu medi ambient més proper.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Contaminació odorífera al Fòrum

Dies 25 d'abril, 8 de maig i 4 de juny de 2019
De 17.30 a 19 h
4 hores i 30 minuts (3 sessions)
Veïns i veïnes de la zona del Fòrum
Jornada participativa
Gratuït
Informació i reserves
A/e: dnosesbcn@ibercivis.es
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Feu reserva de la vostra assistència a l'enllaç superior, i premeu a "Registrar".

Us convidem a participar en la identificació per olors a la zona del Fòrum, en diferent sessions. Aquesta acció s’encabeix dins del projecte D-Noses, que té com a objectiu la identificació d’olors com a senyal d’alerta de problemes medi ambientals.

La zona del Fòrum, ja de fa anys, està afectada per problemes de contaminació per olors generades per diferents fonts emissores. A través de les accions d’aquest projecte pilot es busca la implicació dels veïns i de les veïnes properes al Fòrum per entendre com el problema d’olor afecta la vida diària, mitjançant el recull de dades sobre episodis d’olors que ajudin a construir evidències sobre la causa del problema i treballar conjuntament per dissenyar-hi solucions.

Aquesta iniciativa es desenvoluparà en tres sessions:

Dijous 25/04/2019, de 17.30 a 19 h.
S’oferirà un mapa per identificar els llocs on hi ha contaminació odorífera.

Dimecres 08/05/2019, de 17.30 a 19 h.
Es durà a terme una activitat per entrenar l’olfacte per saber com olorar i identificar les olors. Farem una caminada de sensorització per detectar les olors. Finalment, descarregarem l’aplicació Odour Collect i s’agafaran mostres de les olors.

Dimarts 04/06/2019, de 17.30 a 19 h.
La sessió se centrarà a reflexionar sobre les olors que s’hagin trobat i les accions a emprendre.

Organitza: D-Noses

Més informació: D-Noses · Participació en la identificació d’olors a la zona del Fòrum

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024