Contes d’aigua

La vida de l’aigua a través de la teatralització i les rondalles.

Parc de les Aigües Activitats Contes d’aigua

Parc de les Aigües
Dissabte 3 de febrer de 2018
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Art escènica
Activitat gratuïta
Informació i reserves
A/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
Es necessària la reserva prèvia.

El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.

Sessió de contacontes on el fil conductor és l’aigua. Les dues protagonistes són dues gotes d’aigua que ens descobreixen dues apassionants històries: d’una banda, l’aventura de l’aigua i, de l’altra, l’experiència única d’arribar a través d’un aqüifer a l’interior dels pous de la Casa de les Aigües.

Imatge de Rafael López-Monné (AMB)

Activitat accessible

Punt de trobada: Casa de les Aigües, av. de la Ribera, Montcada i Reixac

Coordenades: N41.472469, E2.186885

Col·laboren: Ajuntament de Montcada i Reixac i Museu Municipal de Montcada i Reixac

Participa: Aura, Didàctica i Difusió Cultura

Activitat emmarcada dins del programa del 12è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Aquesta és la dotzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2018, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

• Des de 29-04-2024
  • Fins a 29-04-2024