Parc de Can Solei i de Ca l’Arnús Activitats

El Jardí de les Ciències

Després del fred de l’hivern, és un bon moment per visitar les plantacions del Jardí de les Ciències, que es van portar a terme l’anterior cicle i fer els preparatius per als conreus d’estiu.

Plantarem mongetes, pastanagues, enciams, carabasses, apis, blat de moro… I farem un seguiment dels conreus plurianuals.

2017-04-02_jardi_de_les_ciencies_interior

Activitat accessible.

Punt de trobada: Jugatecambiental del parc de Can Solei i de Ca l’Arnús, a la glorieta, Badalona

Coordenades: N41.456777, E2.253336

Organitza: Servei de Promoció i Conservació de l’Espai Públic de l’AMB i l’Ajuntament de Badalona

Participa: Aloc (Associació per a l’Estudi del Medi Natural) i l’Obrador de la Riera

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

Parc de Can Solei i de Ca l’Arnús
Diumenge 2 d'abril de 2017
D'11.30 a 13.30 h
2 hores
Públic familiar (totes les edats)
Jornada participativa
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.