Riu Besòs · St. Adrià de Besòs Activitats

La flora de fora als afores

Per què les espècies invasores són un problema? Quin és el paper dels jardins? Com podem preservar la biodiversitat a la ciutat? Com podem minimitzar els riscos d’invasió?

L’itinerari pel Besòs us permetrà reflexionar sobre tots aquests aspectes i aprendre a reconèixer la flora autòctona i al·lòctona que envolta la desembocadura del riu.

2017-05-27_flora_de_fora_afores_interior

Conyza sumatrensis, originària d’Amèrica del Nord. Imatge de Harry Rose

Punt de trobada: estació del Trambesòs “Port Fòrum”

Coordenades: N41.418798, E2.226106

Col·labora: Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Participa: Nusos. Activitats científiques i culturals, SCCL

Activitat emmarcada dins del programa del 11è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Descarrega’t el programa complet

Descarrega’t el calendari-resum

Tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, trobareu en la programació de 2017 per gaudir dels parcs, platges i rius metropolitans, organitzats per lÀrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Descobrirem els valors dels espais naturals de la xarxa metropolitana: la vegetació, la història, els secrets, els peixos, els ocells, els ratpenats, els insectes…

També gaudirem de les jugatecambientals (espais de joc i experimentació en família).

Festes com la del medi ambient del parc de Can Zam o les jornades de portes obertes del Planta’t al Botànic!

Us convidem a participar d’aquest programa ben farcit de propostes atractives.

Riu Besòs · St. Adrià de Besòs
Dissabte 27 de maig de 2017
D'11 a 13 h
2 hores
Públic familiar (infants a partir de 10 anys)
Itinerari guiat
a/e activmuseuciencies@bcn.cat
Tel. 932562220 (dl. a dv., de 10 a 13 h)
És necessària la inscripció per realitzar les activitats. El període d'inscripció s'obre 10 dies hàbils abans de l'inici de cada activitat.