Inaugurem el 17è cicle d’activitats AMB

Iniciem un nou cicle de les activitats als parcs, platges i rius metropolitans. Vine a conèixer la programació d’enguany i participa en les nostres activitats. Jornada de portes obertes.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Inaugurem el 17è cicle d’activitats AMB

Diumenge 15 de gener de 2023
. A les 11 h, presentació del 17è cicle d'activitats
. 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h, quatre torns del Niu de Ciència familiar
. 11 h / 12.30 h, torns del Laboratori d'històries
. 11.30 h / 12.30 h, dos torns de l'espectale Una poma, un pomer de la companyia De paper
. Jornada de portes obertes, on podreu visitar l'exposició permanent Planeta Vida, les exposicions temporals (In)visibles i (o)cultes, Hi havia una vegada... i el Terrat Viu.
4 hores i 30 minuts
Públic general
Festa ciutadana
Activitats gratuïtes, portes obertes
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia per l'assistència a l'espectacle Una poma, un pomer.
Podeu fer la vostra reserva d'entrades a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades" que s'habilitarà a partir del 12 de desembre de 2022.
Les entrades no recollides 15 minuts abans de l'espectacle quedaran alliberades per a altres persones interessades.

Durant les activitats es poden fer fotos generals per a la divulgació i la difusió de les nostres activitats en diferents mitjans (publicacions, portal web, xarxes socials...). En cas que no vulgueu aparèixer en aquestes imatges us demanem que ho comuniqueu al responsable de l'activitat.

Iniciem l’any amb la inauguració de la dissetena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Una programació per a tot el 2023, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

I el diumenge 15 de gener, podeu gaudir d’una jornada de portes obertes al Museu de Ciències Naturals de Barcelona que us permetrà visitar l’exposició Planeta Vida i les exposicions temporals (In)visibles i (O)cultes i Hi havia una vegada… i animar-vos a pujar al Terrat Viu!

. A les 11 h, presentació del nou cicle.

. 11.30 h / 12.30 h, dos torns de l’espectacle Una poma, un pomer de la companyia De paper.
Les famílies amb infants a partir de 3 anys podreu gaudir d’un espectacle amb músiques, dibuixos i titelles que ens parla de la intel·ligència de la natura.
L’Aran ha clavat queixalada a una poma i a dins hi ha trobat un petit tresor; una llavoreta espavilada que, amb l’ajuda de la terra i la pluja, es convertirà en un preciós pomer.
Llibretes i cançons populars ens expliquen el cicle de la vida i l’increïble món de les plantes.
Un espectacle delicat, per fer gaudir als infants dels petits detalls i de la poesia de les coses senzilles.

. Niu de Ciència familiar, torns: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.15 h, per a infants fins a 6 anys.

. Laboratori d’històries, torns: 11 h / 12.30 h, per a infants a partir de 7 anys.

. I, jornada extraordinària de portes obertes al Museu. Inclou l’entrada gratuïta a l’exposició permanent Planeta Vida, i a les exposicions temporals (In)visibles i (o)cultes i Hi havia una vegada…i la visita al Terrat Viu.

Imatges de la companyia De paper, de l’espectacle Una poma, un pomer.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Museu de Ciències Naturals de Barcelona, pl. Leonardo da Vinci, 4-5, Barcelona

Promotors: AMB i Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Activitat emmarcada dins del programa del 17è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans.

Una programació plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans.

• Des de 16-04-2024
  • Fins a 16-04-2024