Comunicació Actualitat Notícies del Museu Museu de Ciències Naturals de Barcelona

29 octubre 2015

Loading Map....

Adreça
Parc del Fòrum. Pl. Leonardo da Vinci, 4-5
Catalunya
Spain

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona està situat al parc del Fòrum. Va ser construït pels arquitectes Herzog & de Meuron l’any 2004. Prop del mar i del riu Besòs, ha esdevingut des de març de 2011 un equipament obert i dinàmic, representatiu i útil en el context de la problemàtica mediambiental actual. Ocupa 9.000 metres quadrats distribuïts en dues plantes amb instal·lacions i serveis moderns per a tots els públics que s’estructuren al voltant d’un immens vestíbul de lliure accés , que és el punt de partida i d’arribada de tots els programes i serveis del Museu: l’exposició de referència «Planeta Vida», els espais per a exposicions temporals, la Mediatecael Niu de ciència per a infants de 0-6 anys, les aules, la sala d’actes, els tallers i la botiga.

pròxims esdeveniments