Visita el Museu amb la conservadora

Com evitem el deteriorament dels exemplar exposats? A càrrec de Maria Vila, tècnica de Conservació Preventiva i Restauració del Museu.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita el Museu amb la conservadora

Diumenge 18 d'octubre de 2020
De 12 a 13 h
1 hora, aproximadament
Famílies amb infants a partir de 10 anys
Itinerari guiat
Gratuït, amb el preu de l'entrada a l'exposició "Planeta Vida"
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà 10 dies abans de l'activitat.

Aforament màxim de 10 persones (inclosos adults i infants), per assegurar el compliment de les mesures preventives contra la Covid-19.

Propera sessió:

Visita el Museu amb Vicent Vicedo, conservador de paleontologia
Diumenge 15 de novembre, de 12 a 13 h

La conservació en les col·leccions de ciències naturals

En aquesta visita podreu conèixer, de primera mà, les tasques que es realitzen des del Laboratori de Conservació Preventiva i Restauració del Museu per tal d’alentir l’envelliment dels exemplars que custodiem. A través d’una petita ruta per l’exposició Planeta Vida observarem sobre el terreny quins són els factors que produeixen el deteriorament de les peces, les vulnerabilitats de cada material i les mesures emprades per minimitzar-los.

A càrrec de Maria Vila, tècnica de Conservació Preventiva i Restauració del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Exemplar de Bufo calamita conservat en alcohol

Aquest recorregut s’emmarca dins del cicle de Visites temàtiques a l’exposició  Planeta Vidaon un conservador/a de l’àrea científica del Museu explica quin és el patrimoni i la feina que hi ha darrere de les vitrines.

Aquestes visites es duen a terme el 3r diumenge de cada mes, de 12 a 13 h.

• Des de 26-04-2024
  • Fins a 26-04-2024