Visita el Museu amb el conservador

Aprendrem què és un fóssil, quin n’és el servei que fa a la paleontologia i la seva funció per a la societat. A càrrec de Vicent Vicedo, conservador de paleontologia del Museu.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita el Museu amb el conservador

Diumenge 15 de novembre de 2020
De 12 a 13 h
1 hora, aproximadament
Famílies amb infants a partir de 10 anys
Itinerari guiat
Gratuït, amb el preu de l'entrada a l'exposició "Planeta Vida"
Activitat cancel·lada
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades" que s'habilitarà 10 dies abans de la data de l'activitat (el 5 de novembre).

Aforament màxim de 10 persones (inclosos adults i infants), per assegurar el compliment de les mesures preventives contra la Covid-19.

En aplicació de les noves mesures davant l'augment de contagis de la Covid-19, aquesta activitat es cancel·la.

Què és un fòssil

Quina utilitat en té? Les persones sempre hem tingut interès en mirar al passat. La percepció de tot el que ens envolta, la natura, no és més que l’expressió present d’una evolució constant, que mai s’atura. Els fòssils, que són finestres que permeten aquesta mirada a temps pretèrits, són considerats elements interessants tant pels més petits com pels adults. Aquest interès fa de tots nosaltres potencials paleontòlegs. Saber què són els fòssils, com s’extreuen de la natura, com s’estudien i per a què serveixen és del tot imprescindible per completar el coneixement que se’n té per a la paleontologia i de la seva funció en la societat.

A càrrec de Vicent Vicedo, conservador de paleontologia del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Montsecosuchus depereti. És el vertebrat fòssil més emblemàtic del Museu, el primer cocodril descobert del Cretaci inferior a Europa.

Aquest recorregut s’emmarca dins del cicle de Visites temàtiques a l’exposició de referència Planeta Vidaon un conservador/a de l’àrea científica del Museu explica quin és el patrimoni i la feina que hi ha darrere de les vitrines.

Aquestes visites es duen a terme el 3r diumenge de cada mes, de 12 a 13 h.

• Des de 26-04-2024
  • Fins a 26-04-2024