NiuViu: Mar de peixos

Podrem descobrir de prop com són alguns dels peixos que es pesquen al Mediterrani, per acabar amb una proposta creativa i sorprenent. De 3 a 6 anys.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats NiuViu: Mar de peixos

Dissabte 17 de setembre de 2022. Torns:
. 16.30 h
. 18 h
1 hora
Famílies amb infants de 3 a 6 anys. Aquesta activitat està especialment concebuda per la franja d'edat esmentada. Preguem que respecteu aquesta limitació d'edat per tal d'afavorir que els infants de les edats indicades puguin insciure-s'hi.
Taller
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia de l'infant i de l'adult acompanyant, a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà a partir del dilluns 5 de setembre.

Preguem que respecteu les edats indicades per a aquesta activitat.

Trieu el torn que desitgeu: 16.30 h / 18 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen/a).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament per torn: 12 infants més els 12 acompanyants per torn.

Quins éssers viuen dins del mar? Quins secrets amaga el fons marí que tenim tan proper? Tots els peixos són iguals?

En aquest NiuViu gaudirem de la col·laboració de pescadors i pescadores de La Platjeta que ens aproparan la seva pesca al Niu i ens explicaran moltes històries d’aquest món tan proper però a la vegada tan desconegut. Podrem descobrir de prop com són alguns dels peixos que podem pescar al Mediterrani i acabarem amb una proposta molt creativa i sorprenent.

Edats: de 3 a 6 anys

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques que es fa el tercer dissabte de mes, i que forma part del projecte de Museu que fomenta l’aprenentatge de les ciències naturals des de la primera infància i que reivindica la necessitat de considerar la franja d’edat fins als sis anys com a cabdal en l’estimulació i el foment de les vocacions científiques. Més informació

El proper NiuViu: 15-10-2022, Petjades a la natura

• Des de 20-04-2024