Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

NiuViu: Fem el mico? Coneix el primat que portes dins

Si et fixes en com es mou un primat, no et recorda els moviments de les persones?

Els seus gestos, expressions, la relació dins del seu grup i els seus jocs ens suggereixen vincles amb nosaltres.

En aquest NiuViu explorarem els moviments dels primats a través de diferents propostes artístiques que confidaran a infants i adults a interactuar i gaudir d’una estona de joc d’apropament.

Comptarem amb el guiatge de la il·lustradora i artista plàstica Laia Jou (Montse Roure).

Per a infants fins als 3 anys.

El cicle NiuViu és un conjunt d’activitats temàtiques emmarcades dins del Niu de ciència. Es fa el tercer dissabte de mes.

Properes sessions:

Dissabte 21 de març de 2020, 16.30 h / 18 h
NiuViu: Quin món de mones! Com ens sentim?
De 3 a 6 anys

Dissabte 18 d’abril de 2020, 16.30 h / 18 h
Niu:Viu: Com sona el Niu?
De 3 a 6 anys

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició “Micos. Una història de primats”. Podeu consultar aquí l’Agenda “Micos”.

Dissabte 15 de febrer de 2020
A les 16 h
A les 17.30 h
1 hora
Famílies amb infants fins als 3 anys
2,50 € per infant (cada infant ha de venir acompanyat d'un adult)
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal fer reserva prèvia, just damunt, a "Reserva d'entrades".

Triar el torn que desitgeu: 16 h / 17.30 h.

Els usuaris podran fer un màxim de reserves per a 2 infants amb els adults acompanyants corresponents (un per a cada nen).

L'hora obligatòria d'arribada de les famílies és 15 minuts abans de l'inici del torn reservat. Si a l'hora de començament de l'activitat els usuaris amb reserva no s'hi han presentat s'oferirà la plaça a les famílies amb llista d'espera.

Aforament: 12 infants més els 12 acompanyants per torn.