Històries de bosc

Estrenem un nou cicle de les activitats als parcs, platges i rius metropolitans, amb un espectacle familiar de contes de la companyia Animalia, INC, dins d’una jornada de portes obertes.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Històries de bosc

Diumenge 23 de gener de 2022. Torns per l'espectacle "Històries de bosc":
I jornada de portes obertes, de 10 a 20 h
De 10.30 a 14 h
Públic familiar. Recomanada per a infants a partir de 5 anys
Conte
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Per a a assistir a l'espectacle "Històries de bosc" cal fer reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", a partir del 10 de gener, data en què estarà habilitat.

Aforament limitat.

Iniciem l’any amb la inauguració de la setzena edició del cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, organitzat per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona (MCNB).

Una programació per a tot el 2022, plena d’activitats i propostes ben diverses per conèixer i gaudir dels espais metropolitans. Hi trobareu tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre d’altres, que us descobriran els valors dels parcs, les platges i els rius metropolitans. Cada cap de setmana podreu gaudir d’un espai natural diferent de l’àrea metropolitana de Barcelona.

El diumenge 23 de gener, estrenem el nou cicle on podreu gaudir d’una jornada de portes obertes al Museu que us permetrà visitar l’exposició Planeta Vida i les exposicions temporals (In)visibles i (O)cultes i Bebès Animals i animar-vos a pujar al Terrat Viu!

Les famílies amb infants a partir de 5 anys podreu gaudir de l’espectacle de titelles Històries de bosc. Una sessió de contes on els protagonistes són animals que recentment han arribat al Planeta.
L’aventura de la supervivència dels animals comença en el moment del seu naixement. Quins reptes i aventures es trobaran els “bebès animals” per adaptar-se al món que els envolta?
Amb la vostra ajuda i amb la visita a l’exposició Bebès Animals entendreu què necessiten els nostres amics, quins perills es troben i descobrirem com és el seu primer any de vida.
A càrrec d’Animalia, INC. Interpretació: Alba Castellví i Sara Nofreiras. Direcció i producció : Sàndal Produccions.

Activitat accessible a mobilitat reduïda

Lloc: Museu de Ciències Naturals de Barcelona, pl. Leonardo da Vinci, 4-5, Barcelona
Com arribar-hi

Promotors: AMB i MCNB

Activitat emmarcada dins del programa del 16è cicle d’activitats als parcs, platges i rius metropolitans, per a l’any 2022. Una programació anual d’activitats per conèixer els espais metropolitans més emblemàtics. Cada cap de setmana als parcs i les platges s’organitzen tallers, visites guiades, itineraris de natura, jocs en família i jornades participatives, entre moltes altres propostes.

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024