Comunicació Actualitat Notícies del MuseuJardí Botànic El Jardí Botànic amb Caminada solidària Barcelona Magic Line

El Jardí Botànic amb Caminada solidària Barcelona Magic Line

25 febrer 2016

La Magic Line és una mobilització solidària que organitza Sant Joan de Déu a favor de les persones més vulnerables.

L’esdeveniment central és una caminada per equips i no competitiva pels turons de Barcelona, que tindrà lloc el proper diumenge 28 de febrer de 2016. Durant els mesos previs, els equips participants es marquen un repte solidari i fan activitats de captació de fons per aconseguir-lo.

Els recorreguts proposats són de 40, 30, 20 i 10 quilòmetres. Comencen a Nou Barris, creuen Collserola i es van sumant per acabar junts a la plaça de la Catedral de Barcelona.

A Montjuïc, tots els participants a la Magic Line que portin el tubular podran accedir gratuïtament al Caixa Fòrum, el Poble Espanyol, el MNAC, la Fundació Miró, el Museu Olímpic i de l’Esport, l’Estadi Olímpic i el Jardí Botànic. Per acabar a la Vila BML, un espai de descans per dinar en equip a dalt del Castell de Montjuïc.

El Jardí Botànic hi col·labora obrint les seves portes als participants i oferint-los una visita gratuïta un altres dia durant el mes de març.

Les inscripcions ja estan tancades però podeu participar a la Festa Magic Line el mateix dia 28 de febrer a la plaça de la Catedral de Barcelona, on a més de l’arribada dels caminadors hi haurà el concert per a la inclusió amb cantants de renom i usuaris dels programes socials de Sant Joan de Déu i el Taller de músics.

Més informació: http://www.barcelonamagicline.org/ca