Comunicació Actualitat Notícies del MuseuExposicions El Museu participa en la Barcelona Ocean Decade 2024

El Museu participa en la Barcelona Ocean Decade 2024

2 abril 2024

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona participa en la Barcelona Ocean Decade 2024 com a seu d’esdeveniments satèl·lit. Així, el Museu acull a la Sala Margalef dues conferències i dues  exposicions d’accés gratuït al vestíbul.

• Exposició The Grand Challenge: Designing for Ocean & Cities . Del 6 al 12 d’abril al vestíbul del Museu. Consulteu horaris en aquest enllaç.
  • Exposició Listen to the Ocean. Del 8 al 12 d’abril al vestíbul del Museu. Consulteu horaris en aquest enllaç.
  • Conferència: Strengthening the Global Ecosystem for Ocean Solutions (GEOS): A cross-regional dialogue on ocean-climate innovation. Dimarts 9 d’abril, de 9.30 a 11.30h. Sala Margalef. Reserves a l‘enllaç.
  • Conferència: Beyond climate change – Sustained observation for the blue economy. Dimarts 9 d’abril, d’11.30 a 13.30h. Sala Margalef. Reserves a l‘enllaç.

Les activitats són totalment obertes al públic en general, en alguns casos requereix inscripció.

Més informació: https://oceandecade-conference.com/home.php

Durant cinc dies, del 8 al 12 d’abril, la Setmana del Decenni dels Oceans 2024 crearà una nova base per enfortir la gestió sostenible dels oceans i impulsar la innovació basada en la ciència, des del global fins al local, sense deixar a ningú enrere.