Visita guiada al Piribus

Visita acompanyada al bus itinerant que ens transportarà al cor dels Pirineus: al paisatge, la fauna i la seva realitat cultural.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Visita guiada al Piribus

Caps de setmana del 20 al 28 de novembre de 2021
. Dissabtes 20 i 27 de novembre:
11 h, en català
16 h, en català
. Diumenges 21 i 28 de novembre
11 h, en castellà
16 h, en català
1 hora
Públic general
Itinerari guiat
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal reserva prèvia per la visita guiada, a través de l'enllaç anterior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà a partir de:
. 9 de novembre, per a les reserves del cap de setmana del 20 i 21 de novembre.
. 16 de novembre, per a les reserves del cap de setmana del 27 i 28 de novembre.

Aforament limitat: 15 persones.

Visita aquesta exposició itinerant amb l’acompanyament d’una educadora. El Piribus t’ofereix un viatge al cor dels Pirineus i sintetitza, a través d’imatges, vídeos, àudios i altres elements interactius, diferents realitats de la serralada, amb mòduls museogràfics innovadors.

Un recorregut a l’interior d’un semiremolc de 72 m2 on podràs descobrir les curiositats dels Pirineus: la geologia, la vegetació, la fauna i, també, la història i la realitat cultural de la serralada pirinenca. Durant tres anys, amb una aturada durant la pandèmia, el Piribus ha recorregut 34 punts de Catalunya, Andorra, Aragó, Navarra i França, amb un gran èxit de crítiques i afluència i, en aquesta ocasió, al Museu, serà l’últim punt de la seva ruta.

Lloc: plaça Leonardo da Vinci, 4-5, davant del Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Observacions: també hi ha visita lliure, de 10 a 19 h, els caps de setmana, del 20 al 28 de novembre.

Més informació: Expo PIRIBUS

• Des de 23-04-2024