Un Niu d’històries!

Quins relats s’amaguen darrere dels materials naturals? Us proposem crear històries a partir de diversos elements del mar. Deixem volar la imaginació?

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Un Niu d’històries!

Caps de setmana, diversos torns
Dissabtes: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.45 h
Diumenges: 11 h / 11.45 h / 12.30 h / 13.45 h / 16 h / 16.45 h / 17.30 h / 18.15 h
30 minuts
Famílies amb infants de 4 a 6 anys
Taller
Activitat gratuïta
Inscripcions presencials al taulell d'informació, el mateix dia de l'activitat, a partir de les 10 h, coincidint amb l'hora d'obertura del Museu.

L'activitat es farà seguint les mesures de seguretat a causa de la Covid-19.

Quins relats s’amaguen darrere dels materials naturals? Us proposem crear històries a partir de diversos elements naturals del mar. Deixem volar la imaginació?
Us convidem a entrar al Niu de Ciència. Començarem explicant-vos una petita història relacionada amb la natura. Tot seguit, us proposarem que vosaltres creeu el vostre relat amb l’ajuda dels diferents materials naturals que tindreu a l’abast.

Observacions: totes les activitats estan dissenyades seguint les mesures de seguretat vigents, cada unitat de convivència disposarà d’un espai delimitat. Màxim 3 infants per persona adulta.

• Des de 20-04-2024
  • Fins a 20-04-2024