Diari d’immersió

Una autoguia per treballar en família que us ajudarà a descobrir l’exposició temporal Oceans, l’últim territori salvatge.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Diari d’immersió

Del 10 de febrer al 16 de setembre de 2018
De dimarts a divendres, excepte jornades de portes obertes (1r diumenge de mes; diumenges, a partir de les 15 h; i dates puntuals de portes obertes)
Lliure
Famílies amb infants a partir de 7 anys
Itinerari guiat
Activitat inclosa amb el preu de l'entrada a l'exposició temporal Oceans, l'últim territori salvatge.

Posem a la vostra disposició un diari de d’immersió que, gràcies a un contingut autoguiat, us ajudarà a endinsar-vos a l’exposició temporal Oceans, l’últim territori salvatge.

En aquest quadern podreu registrar tots els detalls i descobertes que us reveli la “immersió” a l’exposició temporal.

L’oceà és l’únic territori sense fronteres on la vida es mou amb llibertat total. És l’últim territori salvatge!

• Des de 16-04-2024
  • Fins a 16-04-2024