L’arbre dels micos. Un munt de mones i les seves històries

A través de llibres i àlbums ens endinsarem en el món dels primats i crearem una nova història col·lectiva entorn d’aquests animals.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats L’arbre dels micos. Un munt de mones i les seves històries

Del 30 de juny al 10 de setembre de 2020, els diumenges
1 hora
Famílies amb infants a partir de 6 anys
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada a l'exposició permanent "Planeta Vida" o a l'exposició temporal "Micos. Una història de primats"
Inscripcions: de manera presencial al taulell d’informació del Museu (a partir de les 11 h, coincidint amb l’obertura del Museu).

Micos, mones, primats en general! En aquest taller familiar ens endinsarem en aquest fantàstic món.

Amb l’ajuda de llibres i àlbums il·lustrats descobrirem com viuen, què els agrada fer, com es comuniquen els primats… i, acabarem creant una pàgina d’una nova història col·lectiva a partir de la creativitat i la manipulació de diferents materials.

Espai: Aula 3

• Des de 24-04-2024