Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats

L'arbre dels micos. Un munt de mones i les seves històries

Micos, mones, primats en general! En aquest taller familiar ens endinsarem en aquest fantàstic món.

Amb l’ajuda de llibres i àlbums il·lustrats descobrirem com viuen, què els agrada fer, com es comuniquen… i, acabarem creant una pàgina d’una nova història col·lectiva a partir de la creativitat i la manipulació de diferents materials.

Amb la col·laboració de: 1.001 històries.

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició “Micos. Una història de primats”. Podeu consultar aquí l’Agenda “Micos”.

Diumenges 27 de setembre, 25 d'octubre i 29 de novembre de 2020
Dos torns:
. A les 11.30 h
. A les 13 h
1 hora, aproximadament
Famílies amb infants de 6 a 10 anys
Activitat gratuïta amb el preu de l'entrada a l'exposició permanent (Planeta Vida) o a l'exposició temporal (Micos. Una història de primats)
Activitat anul·lada
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a través de l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".

Aforament màxim de 9 persones (inclosos adults i infants) per assegurar el compliment de les mesures contra la Covid-19.

En aplicació de les mesures contra la Covid-19, aquesta activitat queda anul·lada.