Laboratori d’històries

Unirem experimentació i literatura inspirant-nos en l’exposició temporal “Hi havia una vegada…”. Crearem petits relats i els transformarem en una imatge fent servir un antic procés fotogràfic, la cianotípia.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats Laboratori d’històries

Tercers diumenges de mes, del 17 de setembre al 17 de desembre
Torns: 11 h / 12.30 h, els següents diumenges:
17 de setembre de 2023
15 d'octubre de 2023
19 de novembre de 2023
17 de desembre de 2023
1 hora
A partir de 7 anys
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades", que s'habilitarà per a cada sessió, l'endemà de la sessió anterior.
Aforament: 20 persones per torn.

Experimentem amb els contes de l’exposició Hi havia una vegada….

‘Una vegada hi havia…’  Aquest és l’inici de molts contes, però com continuen? Cada conte és una fusió de personatges, escenaris i un conflicte a resoldre… tres ingredients literaris que, quan es barregen, produeixen unes reaccions màgiques!

Amb aquest taller us convidem a passar una bona estona de creativitat i literatura, a conèixer els principals aspectes narratius que componen un conte i, de manera lúdica manipulativa i vivencial, crear petits relats i plasmar-los a partir de la tècnica de la cianotípia (procediment d’impressió de fotografies que dona una impressió en color cian).

Ens acompanyeu al laboratori?

• Des de 27-07-2024
  • Fins a 27-07-2024