El camí de l’aigua

Un laboratori de paraules, textures i formes on, amb la inspiració d’un seguit d’estímuls sensorials, tindrem l’oportunitat i les eines per elaborar un poema visual.

Museu de Ciències Naturals de Barcelona Activitats El camí de l’aigua

3rs. diumenges de mes (21 d'abril, 19 de maig i 16 de juny de 2024)
1 hora
Públic familiar. Infants a partir de 7 anys
Activitat gratuïta
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal reserva prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".
És imprescindible arribar 15 minuts abans de l'inici de l'activitat i confirmar la reserva a taquilles. Les places que no siguin confirmades es posaran a disposició del públic.

Amb aquesta activitat, establirem un paral·lelisme entre els estats de l’aigua (sòlid, liquid, gasós) i el procés creatiu.

Deixant-nos endur per tot un seguit d’estímuls sensorials, tindrem l’oportunitat i les eines per elaborar la nostra pròpia creació literària. Relacionarem l’aigua líquida amb la fluïdesa i el ritme de les paraules, la neu amb les petjades i les textures que en ella s’hi creen, i els núvols amb la imaginació per crear formes infinites.

En un recorregut circular, a imitació del cicle de l’aigua, passarem per diversos espais on potenciarem la nostra llibertat creativa i aprendrem diverses tècniques artístiques.

Amb l’objectiu final de prendre consciència de la finitud dels recursos, posarem en volar l’aigua i comprovarem la seva importància com a font d’inspiració des de temps immemorials.

Observacions: l’activitat s’inspira en l’exposició temporal Aigua, una exposició sense filtre, que recomanem visitar prèvia o posteriorment a l’activitat.

• Des de 27-04-2024
  • Fins a 27-04-2024