Museum Queerz

Concurs de preguntes i respostes relacionades amb aspectes del patrimoni i les col·leccions amb un enfocament LGTBI que ofereixen els diferents museus participants. Activitat dinamitzada per Brigitta Lamoure.

Museu Marítim de Barcelona Activitats Museum Queerz

Museu Marítim de Barcelona
Dimarts 2 de juliol de 2024
De 21 a 23 h
2 hores
Adults
Joc
Activitat gratuïta
Llista d'espera, places exhaurides
Reserva d’entrades
Fes la teva reserva aquí
Cal inscripció prèvia a l'enllaç superior de "Reserva d'entrades".
Aforament: 20 equips d'entre 4 i màxim 6 persones.

El Museu Marítim de Barcelona (MMB), el Museu d’Arqueologia de Catalunya (MAC), el Museu Olímpic i de l’Esport (MOE), el Centre LGTBI de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona presentem el Museum Queerz, una activitat que pretén visibilitzar els continguts que treballen els museus vers la diversitat sexual i de gènere.

El Museum Queerz és un concurs de preguntes i respostes conduït i dinamitzat per Brigitta Lamoure, adreçat a persones majors d’edat organitzades en equips d’entre quatre i sis persones. Totes les preguntes del concurs ofereixen una mirada LGTBI relacionada amb els àmbits temàtics dels museus participants i, per a la seva elaboració, s’ha comptat amb la col·laboració i assessorament del Centre LGTBI de Barcelona.

El concurs consisteix en tres rondes de deu preguntes sobre temes culturals, d’història, actualitat, científics… Cada pregunta té una puntuació i la major suma de punts decidirà qui és l’equip guanyador.

Lloc: Museu Marítim de Barcelona (av. Drassanes, s/n). Entrada gratuïta

El Museum Queerz s’emmarca en la programació unitària Orgull Barcelona i Orgull de museus, i és hereu del Museum Quiz Summer Tour, una iniciativa compartida entre diversos museus de Barcelona que, des de juliol de 2017, ofereix, cada estiu, una manera alternativa, fresca i informal d’apropar-se i conèixer el patrimoni. Enguany, el Museum Quiz Summer Tour se celebrarà entre el 4 i el 18 de juliol.

• Des de 29-06-2024
  • Fins a 29-06-2024