Etnobotánica, transdisciplinariedad i sostenibilidad

Explicarem com l’etnobotànica i els espais transdisciplinaris poden estimular l’interès cap al món vegetal i el manteniment de la diversitat biocultural. A càrrec de Sandrine Gallois.

Institut Botànic de Barcelona Activitats Etnobotánica, transdisciplinariedad i sostenibilidad

Institut Botànic de Barcelona
Dijous 23 de maig de 2024
De 16 a 18 h
2 hores
Públic expert i universitari, obert també al públic general interessat
Activitat gratuïta
Informació i reserves
infoibb@ibb.csic.es
No cal inscripció prèvia

Seminari: Etnobotánica, transdisciplinariedad y sostenibilidad

La relació entre les societats humanes i les plantes es troba al centre dels reptes socials i ecològics actuals. Per fomentar un desenvolupament sostenibles són necessàries dues premisses: el diàleg entre diversos actors – científics, societat civil i polítics- i la consideració de les diferents dimensions que lliguen els humans amb les plantes: cognitives, sensorials, emocionals i somàtiques.

A partir d’estudis concrets i evidències empíriques, presentarem com l’etnobotànica i els espais transdisciplinaris poden estimular l’interès cap el món vegetal i el manteniment de la diversitat biocultural.

Ponent: Sandrine Laure Gallois, Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals, ICTA-UAB

Idioma vehicular: castellà

Lloc: Sala Salvador, Institut Botànic de Barcelona (IBB)
Passeig del Migdia, s/n (cantonada amb c/ Can Valero), parc de Montjuïc

Com arribar-hi:
Bus: 150, des de plaça Espanya.
Metro: L1 i L3 (parada Espanya). Des de plaça Espanya cal agafar l’autobús 150 o caminar 35 minuts pujant les escales mecàniques.
Funicular de Montjuïc, connectat amb les línies L3 i L2 del Metro. Cal caminar 15 minuts.
Automòbil: pàrquing propi per a les persones assistents.
Geolocalització: -41º21’43.55’’ N, 02º09’38.64’’ E

Seminaris de l’IBB